Allt för att slippa

Kunde inte somna om när M gick till jobbet. Kollade istället på slutet av 21 Grams som vi inte orkade se klart igår. Hade glömt hur mycket jag tycker om den filmen. Hjärtskärande, nästan magisk faktiskt och Sean Penn är fantastiskt bra. Planerar att se Babel på söndag, regissören Alejandro Iñárritus nya film. Kanske har jag för höga förväntningar på den, men det kan jag leva med i så fall. Han är fenomenalt bra!

Sitter och bloggar för att jag egentligen inte vill dra på mig träningskläderna och sticka iväg ut. Det är kallt och grått och allmänt jävligt. Knepet är väl dock att aldrig känna efter utan bara gå ut och göra det. Ja, nu gör jag det! När jag kommer väntar ju trots allt en lång dusch och frukost med färsk ciabatta och te!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillade också 21 grams, grymt bra.. Duktig du är som är ute& kämpar i det fula vädret =D Kämpa på! =) Själv sitter jag på jobbet och bara väntar på att klockan kan bli 13.18 så jag får gå hem! =) Och sova mig en snutt, är tröttis..

2006-10-26 @ 10:21:44
URL: http://lindamariaengla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0