"Bara ett glas vin"

Ett glas vin.
Som blev en flaska, som blev två flaskor, som blev tre flaskor. Tre flaskor på tre pratglada tjejer, och dessa tjejer fick sedan sällskap av fyra killar. Killarna bjöd på en shot. Sedan bar det av till Värmlands. Lite dåligt omdöme gjorde också att det även rann ned en öl och en ruskig drink. Och jag som bara skulle ta ett glas vin...

Och idag är det dagen D. Tur att jag inte (fysiskt) får sona för mina synder igår med en baksmälla idag, för nu ska jag börja snygga till mig. Och sedan blir det ett underbart dygn med M!

75483-40

Kommentarer
Postat av: Richoo

Okej okej, då ska jag börja kolla på en resa till Barcelona :) Hade vart grymt skönt och komma iväg lite..

Härlig kväll igår eller? :)

2006-10-28 @ 12:36:45
URL: http://richoo.blogg.se
Postat av: Elin

Richoo: Spontana kvällar är det bästa- även om man bara skulle ta ett glas vin! ;)

2006-10-28 @ 13:27:28
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0