Cava efter jobbet

Bara barnradion kvar här nu innan jag får släcka ned i studion och gå hem. Eller, gå och gå förresten- snarare kasta mig hem. Eftersom jag inte jobbar i morgon så ska jag slå till med att gå på lokal ikväll med stans bästa brudar. Det är nästan så man skulle kunna säga att detta har blivit en tradition numera. Något som knappast kan kallas en tradition är att jag har fest hemma hos mig. Det har jag dock ikväll. Till ära dricker jag därför Cava den här kvällen. Cava är en underbar uppfinning och ett slags spansk variant på champagne. Dessutom får man kostar den knappt en bråkdel av vad man får betala för dess franska storasyster. Cava är därför, och av många andra anledningar en av mina absoluta svagheter...


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med lite vardagslyx =) Fin topp du hade hittat, skön??

2006-10-04 @ 11:44:27
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Elin

Linda: Ja, jag älskar den också! Jätteskön och mysig är den dessutom! :)

2006-10-04 @ 12:51:12
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0