Doll-dagga Buzz-buzz Ziggety-zag

M gick härifrån för tre timmar sedan.
Jag skulle städa, diska, laga mat och läsa sa jag när han gick. Sedan gick jag till affären och gjorde av med lite pengar på onödiga matvaror och nu sitter jag framför datorn och surfar planlöst.
Det har jag gjort sedan han gick. Vilket slöseri med tid. Men det är förbannat kul att leta efter bra musik, resor man inte har gjort och aldrig kommer ha råd att göra och läsa bloggar om liv som man själv är så jäkla långt ifrån.

Fast jag har läst lite också, det har jag faktiskt. "Sa hon och stillade sitt dåliga samvete." Typ. Nu ska jag logga av och göra det som jag för några timmar sedan sa att jag skulle få gjort idag.

Söndagssoundtrack: Marilyn Manson- The Golden Age Of Grotesque

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0