Don't call me babe

Dagen efter och jag försöker febrilt klura ut hur jag mår.
Jag tror jag mår ganska bra. Chocking, det gör jag ju aldrig. Medan mina vänner skuttar runt och strålar som små solar dagen efter, så hivar jag ned persiennerna och dra täcket över huvudet. Alltid. Eller, oftast.
Men icke idag. Sure, jag är knappast så pigg att jag hjular och slår frivolter idag men

Ändå var jag bra i gasen igår. Det var vi båda och hivade glatt drinkar i rask takt (förlåt HH för den rosa drinken, jag ska aldrig göra om det). Eller alla tre kanske jag ska säga, för vi träffade L där nere också. Dessutom träffade jag backslick också, och hans vän spretet.
Backslick gjorde som vanligt sport av att försöka charma mig och såg lika förvånad ut som alltid när jag påminde honom om att jag redan var paxad. Jag förstår mig inte på den där killen. Dessutom kallar han mig alltid babe, vilket jag heller inte riktigt blir kompis med. Babe... Japp, det låter faktiskt fruktansvärt banalt.

Nu hugger jag in på dagens andra mjölkliter.

Kommentarer
Postat av: Linda

Är du en förrymd kossa kvinna? ;-) Himla massa mjölk =D Ganska bra gissning men lägg på en 11.000 till *hahah* Totally sick

2006-10-25 @ 13:43:43
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Elin

Linda: I know, I know... :)

2006-10-25 @ 17:30:53
URL: http://ontherocks.blogg.se
Postat av: Julia

Oh, spretet? Lika fin som alltid? :D

2006-10-26 @ 00:52:09
URL: http://oh-julie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0