En utmaning är alltid en utmaning

Var hittade du denna utmaning? Här

Vad lyssnar du på för sorts musik? Så olika att jag istället listar lite av det jag inte lyssnar på: schlager, klassiskt, folkmusik, joik,  Mest rock för att prata klarspråk.

Vad heter favoritartisten/artisterna? Pearl Jam, U2, Rammstein, Rage Against the Machine, Kent, Moneybrother, Christina Kjellvander, Keane, Rolling Stones... Kan omöjligen räkna upp samtliga.

Låt som gör dig glad: Mando Diao- The Band & Hellacopters- I'm In The Band (konstigt sammanträffande)

Bästa låten: Pearl Jam- Jeremy & U2- Where The Streets Have No Name & Babyshambles- Killamangiro

Sämsta låten: Valfritt alster av A; Tomas Ledin, B; Per Gessle och C; Carola

Bästa partyhiten: De Lyckliga Kompisarna- Rysk Bompa alt. Rammstein- Ich Will

I min mp3: Nästan allt, men bland annat Rammstein, Animal Five, Babyshambles, Hellacopters, Iggy Pop, Kings Of Convenience, Korn, Marit Bergman, The Smiths, Scissor Sisters, The Donnas, White Stripes, Christian Kjellvander, Coldplay, Norah Jones, Cardigans.

Jag skickar utmaningen vidare till: fröken J & Linda

Kommentarer
Postat av: Julia

fröken J antar sig utmaningen! :)

2006-10-08 @ 13:23:59
URL: http://oh-julie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0