Jag har en hemlig beundrarinna

För en stund sedan fick jag ett mess. Eller snarare ett mms.
Jag blir alltid lite misstänksam när det är ett nummer jag inte känner igen. En misstänksamhet som jag idag gott och väl hade fog för.
I messet stod följande:

Yum! Du är het Bejb.
Jag vill hem och ut och festa. Sitter och snokar på din stad på nätet, har mkt musikkontakter där.
Might drop by på en visit till våren om det verkar kul där. Du får smaka åt mig :)

Sa jag att bilden som kom med meddelandet föreställde en mörkhårig tjej med plutläppar och kåt blick.
Någon i telefondjungeln tryckte började talla på fredagsspriten alldeles för tidigt tror jag...

Kommentarer
Postat av: Richoo

A det var en annan tjej som också tipsade om Barcelona :) Är det billigt säger du? Det är nog dags för mig att kolla upp detta då!

hehe lite halvskutm mms eller? :P

2006-10-28 @ 00:07:07
URL: http://richoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0