Mix till max

Unnade mig en lite längre lunch idag eftersom jag snickrade klart programmet i rekordfart när jag kom in på förmiddagen. Fortsatte sedan att unna mig saker i form av en fin kofta, en basker samt en halsduk. Även om jag gärna hade haft sällskap av en fröken J som idag uteblev tycker jag att det är ganska skönt att shoppa ensam. Särskilt om det ska vara på lunchen, för då är det bra om det går undan. Det gjorde det idag.

Nu sitter jag och sörplar på en ganska äcklig, men ändock behövlig kopp te och inväntar att klockan skall bli fyra då jag ska köra igång. Har tänkt att använda mig av ett nytt sätt att mixa musiken idag, så det blir lite spännande. Förhoppnings blir det snyggare också, det är ju det som är meningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0