Nej, det är ingen present

I morse hängde det ett paket på min dörr.
När jag vaknade fann jag ett sms från M där det stod att det skulle hänga en ack så oromantisk present på mitt dörrhandtag. Det gjorde det också. Dock var användandet av ordet present mycket missledande. Det var M:s tvätt. Att han skulle ta hit lite av sin tvätt var dock min idé, inte hans. Han skulle aldrig föreslå något sånt.

Enda anledningen till att jag föreslog att han skulle ta hit sin tvätt var för att han är dålig på att passa sina tvättider. Inte bara dålig, kanske sämst i världen. Han är alltid ute sent vilket resulterar i att han får en skitdålig tid som ingen annan vill ha. Bättre än inget, tänker han men se där har han fel. Tiden är nämligen så dålig att han ändå inte kan tvätta då. Som till exempel okristligt tidigt en lördag. Så därför förbarmar jag mig över honom. Och över hans tvätt.

Dock fick jag ytterligare ett mess förut där det stod något om en riktigt överraskning som han har med sig hem snart. Gud, vilken sucker jag är för överraskningar. Nu känns det värt att springa i tvättstugan...


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller med dig, överraskningar is the shit =) Jag älskar dem! =D Jonas& jag ska fira att vi officiellt vart ihop i en månad på onsdag ;-) Jag har slipat på en tre rätters meny =)

2006-10-23 @ 17:20:25
URL: http://lindamariaengla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0