Pannkakor

Tvätten är i full gång medan jag fortsätter mitt liv som god husmor.
Ikväll fixas det soppa och pannkakor här. Det borde göras på en torsdag, men när det väl var torsdag var vi inte särskilt sugna på det så vi sköt på det. Idag däremot, känns det som det är dags. Tror inte det blir någon soppa för M, han har något emot allt som har med den rätten att göra. Om det ansågs vara helt pk skulle han nog äta bara pannkakor, vi får väl se hur det blir...

Medan jag väntar på M läser jag lite mer i min bok och mumsar på en clementin till.

Kommentarer
Postat av: Elin

Husmanskost är klart underkattat tycker jag! Blir mycket "vanlig" svensk mat när vi har landat i kära Sverige igen. Det är ett som är säkert!

2006-10-24 @ 04:28:37
URL: http://elinelinelin.webblogg.se
Postat av: Elin

Elin: Lite trött på ris va? Kan tänka mig det... :)

2006-10-24 @ 08:31:37
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0