Ständigt denna Gynning!

Bloggfarfar Virtanen fortsätter att hylla Carolina Gynning. Superlativ haglar så tätt att man som vanlig dödlig människa utanför mediedrevets innersta måste ta skydd.
För mig är det inget annat än ett gigantiskt jäkla frågetecken. "Förkväll" är dessutom bland det sämsta jag har sett i tv-väg. Och vad gäller blonda tuttmonster som gjort kometkarriär som "glamourmodell" efter att de nuppat på prime time tv så kan jag inte se skillnad på dem. Jag kan bara inte det. Blonda hårslingor blandas med djupa urringningar och vips ser alla likadana ut.

När denna Gynning häromdagen intervjuade Victoria Silvstedt i ovan nämnda tv-katastrof visste jag inte var jag skulle titta. Det blev en överdos av flams, trams och plastik. Och när senaste numret av skräptidningen som jag prenumererar på damp ned hade jag ingen aning om vem som prydde omslaget. Men självklart det- jo men visst: ständigt denna Gynning...

Jag käkade falukorv ikväll. Det var nog...två år sedan,typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0