Expedition: hurtbulle

Nu är det skärpning som gäller. Upprätning i ledet, liksom. 
Tillbaka till havregrynsgröt och annat fullkornsskräp- den här hösten skall inte bli samma kroppsliga förfall som den förra blev. Nu har jag varit slö soffpotatis allt för länge och ska försöka ta mig i kragen ordentligt.
Skylla varför jag inte har något träningskort på att jag inte har råd? Pyttsan, motion kostar inte en spänn- det finns ju hur mycket plats som helst att spinga och powerwalka. Och tid, det har jag ju för fan i sånt överflöd att jag skulle ge bort i present om det bara gick. Nu går startskottet för upprustningen.

Summa summarum: SLUTA SMASKA, BÖRJA TRASKA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0