Från andra sidan klotet

Idag upptäckte jag ett mejl som egentligen damp ned i min inbox igår.
Det kom ända från ett knaggligt modem i Bangkok, Thailand. Det kom från en vän som läser min blogg från andra sidan av jordklotet, vilket jag tycker känns häftigt. Nästan lite svindlande, och himla roligt.
Trots att jag redan innan detta var på ett riktigt toppenhumör gjorde de få raderna min dag ännu bättre!

Så fort jag strax lyfter min bakdel från denna stol påbörjas projektet som går under arbetsnamnet överraskningskväll. M började fiska ordentligt efter information om tillställningen redan igår, och just nu hoppas jag bara att han inte tror att det är större än vad det egentligen är. Jag tror fortfarande på att det är tanken som räknas, och att små saker kan vara glädjande nog. Jag har dock en hel del som skall fixas för att detta skall bli så perfekt som möjligt!

Därför börjar projektet ... NU!!!

Kommentarer
Postat av: Moltas

Hur mår Pyret nuförtiden?

2006-09-17 @ 11:56:59
Postat av: Elin

Moltas: Pyret mår ypperligt! :)

2006-09-17 @ 17:29:20
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0