Huvudsaker

Eftersom jag har haft en sprängande huvudvärk i flera dagar nu har jag svårt att peppa mig inför kvällens utgång. Jag som äntligen har kommit på partyhumör igen, efter ganska lång tid off side. Dessutom blir det ingen ny chans imorgon kväll, eftersom jag har vikt hela den kvällen åt att överraska älskade M. Med vad säger jag inte.

Hur som helst, huvudvärken lockar fram annat sug i mig. Till exempel att rota runt i lådan med gamla VHS-band, där ligger det en hel del godbitar och gömmer sig. Visst, jag spelade in så ruskigt mycket film när jag var yngre att det finns en del skräp där också, men det mesta är bra och det skulle inte vara helt fel att gå igenom något av dem ikväll. Under en period lade jag dessutom ned tid på att mixa banden så att filmerna matchade varandra, till exempel genremässigt. Om huvudvärken inte ger med sig är det där ni hittar mig ikväll- med huvudet i filmlådan!

By the way; jag fick just tillbaka ett mejl från min dåvarande handledare på metodkursen. Han skulle fixa så att jag kan göra examinationen, eller åtminstone det mesta av den som en hemuppgift. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0