Kabel-tv went bye-bye

Igår trodde jag det var något fel på kabelkanalerna. Idag var det fortfarande samma sak.
Efter 50 minuters väntetid kom jag fram till företaget som levererar mina skräpkanaler och var beredd på att höra att "de hade fått många samtal" och "vi ska snart åtgärda det" och "vi hoppas på Ert överseende".

Vad jag fick? Jo, i örat hör jag en snäsig operatör förkunna att de digitaliserade skiten igår och jag kan gärna få köpa en box av dem så är det snart åtgärdat. Köpa? En digitalbox? Lägg av, det kan ju inte vara möjligt. När jag fick veta att digitaliseringen skulle bli ett faktum hörde jag på omvägar att många stora hyresbolag fixar grundutbudet till sina hyresgäster och samma rykte sa att AP-fastigheter skulle inkluderas i denna massa. Detta rykte var inte sant. Lögn, bluff & båg och här har man suttit ikväll och ruttnat bort utan skräptv att vila ögonen på. Vila i frid, älskade dumburk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0