Måndagsdemoner

Okej okej, jag vet att det är måndag.
Dock vill jag passa på att kungöra att det inte gör det okej att leva djävul med oskyldigt folk som inte förtjänar det. Jag har varit på den här förbenade arbetsplatsen i en vecka och jag kan omöjligen veta ALLT. Så nästa gång jag inte vet ALLT, lägg av med mobbartakterna och cut me some slack. Alla har väl varit nya någon gång- det är inte så himla lätt när det ständigt dyker upp nya omständigheter. Jag har varit på jobbet i trettio minuter och har redan gråten i halsen- vilken härlig början på en ny vecka...


Kommentarer
Postat av: Linda

Du ska inte lyssna på de där idioterna, så är det alltid att vara ny alltsomoftast tyvärr. Och det är INTE rätt. Du kan bara göra ditt allra bästa, och mer än så är det inte! =) Sen om andra har problem med det, det är inte ditt problem.

2006-09-11 @ 11:13:26
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Linda

Jag fyllde ju år i torsdags men festen för mina vänner är inte först på lördag, så den har inte vart ännu =) Men jag längtar! Det kommer mycket folk, och många som inte känner varandra. Så det ska bli spännande =D Hur var utgången i lördags då??

2006-09-11 @ 11:14:41
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Elin

Linda: Jag vet, men jag kanske är lite känslig och blir lite ledsen bara. Utgången var i fredags och var toppne. Vi gick till ett ställe vi inte varit på på jättelänge. Kul kul, eftersom det innan såg ut som jag skulle få sitta hemma själv! :)Kul förresten att du fortfarande har festen att se fram emot!

2006-09-11 @ 11:20:09
URL: http://ontherocks.blogg.se
Postat av: Linda

Det är inte konstigt att du blir ledsen alls, folk kan vara så grymma. Och typ säga saker med blickar istället för ord.. =( That sucks. Bor du i Uppsala eller Norrtälje? Är lite trögtänkt idag ;-) Jag var också ute, fast i lördags. Drinkarna flödade lite väl mkt ;-) Men det var skoj!

2006-09-11 @ 11:25:50
URL: http://lindamariaengla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0