Nej, men tjena herr Ågren!

Jag vill ta tillfället i akt och berätta att jag idag är ett vrak. Jag menar det verkligen. Ett riktigt vrak. Ett vrak i spillror.
Gårdagens firande av fröken J var förvisso fruktansvärt lyckat och roligt, vilket också märks på hur jag mår idag. Det är bara småbitar kvar av mig idag, ett faktum som jag vet att någon kommer tycka är mycket underhållande när hon får veta. Stackars M som fick en kalasfull flickvän neddråsande bredvid sig i sängen i natt. Kanske ännu mer synd om honom när han kände flickvännens andedräkt. Ibland är man sannerligen sitt allra charmigaste jag...

Som parentes kan jag meddela att jag förmodligen aldrig kommer kunna äta BBQ-chips igen. Jag låter er dra era egna slutsatser av detta!

Over and out! / Yours truely

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag hade en kanon födelsedag! Tusen tack :)
En annan är låååååångt ifrån ett vrak! Utgång ikväll! hell yeah! :P

2006-09-27 @ 17:18:24
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: Elin

Julia: Jag skulle kunna skylla min frånvaro ikväll på att jag börjar jobba klockan 04.15 imorgon- men det skulle inte vara sanning! :) Have fun, hun!

2006-09-27 @ 18:03:11
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0