Officiellt säsongsbyte?

Att gå till vallokalen känns väldigt mycket höst.
Jag har precis gått runt i lägenheten och tänt upp en massa ljus och det är också en ganska höstlik känsla över det. Dessutom sitter jag nu här, med tjocksockar på fötterna och en kopp indiskt te framför mig. Jag har längtat så efter att det skall bli höst på riktigt. Visst tycker jag att det på ett sätt är skönt att värmen har dröjt sig kvar, men samtidigt måste jag nog säga att jag längtar mer efter halsduk och vantar just nu. Beställde dessutom en kappa igår från H&M för knappa tusenlappen. Visserligen hade inte tänkt använda den förän det blir kallt på riktigt, men jag blev ändå besviken när jag såg att den inte dimper ned förän i mitten av november. Men sedan får jag ju ha den ända in i april om jag så vill, så det kanske jämnar ut sig.

Och ja, gårdagskvällen med M var helt underbar. Att känna sig nykär och nästan nervös inför att ses är helt fantastiskt när man varit kära så länge i varandra... Nu ska vi toppa det med att valvaka ihop. Kanske inte lika sexigt, men ändå mysigt på något konstigt sätt. Så länge man gör det tillsammans är det ju det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0