Sa jag att det var schysst också..?

Igår var jag på vinprovning på mitt nya jobb. Jag vet att jag har klagat över att det känns pissigt att behöva härga på restaurang när man har andra drömmar och dessutom lagt 4 år på studier. Däremot slog det mig på allvar igår att det egentligen mest handlar om vilket ställe man arbetar på. Det här stället verkar toppen! Verkligen! Helt nyöppnat, med schysst folk och schysst målsättning och igår gick vi igenom vinerna som ska finnas på vinlistan samt lärde känna varandra lite bättre. Jag hade toppenkul! Efteråt mötte jag upp M och D och gick till GH för lite mer vin.

Nyckelordet för fredagen var sannerligen schysst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0