Balkongen: dag två

Ingen baksmälla så långt ögat kan nå.
Sov till tio och skuttade sedan (med viss modifikation, eftersom jag lyckades ådra mig ett schysst skavsår på höger häl) iväg till Ica och köpte färsk ciabatta, Bravo-juice och två Solero Blackberry. Sommarfrukost för andra dagen i rad, ljuvligt! M tyckte att det började bli lite kallt efter en stund, men det är ju bara för att solen inte når in förän efter tolv. I går blev det så varmt att svetten rann på både mig och honom. Jag satt i bikini och det känns ju så klart bisarrt när det bara är april.

Kvällen i går var annars toppen. Ekonomikumparken var full med folk som spelade kubb, beach-volley och grillade i bara badbrallor. Vårat gäng blev till slut stort och allt var bara superskönt. Det måste ha varit tidernas tidigaste grillpremiär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0