F Y I

Det här med lägenhetssökandet gör mig nästintill manisk, tror jag.
Jag vill kolla mejlen hela tiden, för att se om det dykt upp ett mejl från någon som är intresserad. Det har ju kommit många sådana mejl, och den kommande veckan ska vi kolla på fem stycken finfina lägenheter. I veckan blev visningen i Bagis inställd och istället kikade vi på en i Enskede. Där var det lugnt - så jävla lugnt. För lugnt, tyckte jag och drog ett mentalt streck över den i huvudet. M gillar lugnt, men jag tror ändå vi vill ha något närmare stan.

I dag ringde någon om Gröndal. 8200 riksdaler skulle den kosta. Jisses, det är ju skitdyrt. Visst, den hade golvvärme och var lyxutrustad i största allmänhet, men 8200! Åh, jag tror jag måste koppla bort allt som har med flytt och visningar och stambyten att göra nu. Trots allt, det här kan ju faktiskt ha varit tidernas tråkigaste blogginlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0