Fullprôppad

Mat, mat, mat. Det känns som vi inte har gjort något annat än tuggat och sväljt sedan vi kom upp till Dalarna i går. Nu är vi hemma igen, säkert två kilo tyngre än när vi kom dit och beach 2007 har aldrig känts så avlägset som nu.
Suck. Släktkalas är visserligen trevligt, men något annat tema än att stoppa sig fulla med smarrigt käk verkar inte finnas.

Något annat som helgen burit med sig är hundabstinens. Jag vill ha en, och jag vill ha den nu! Jobbigt för M, eftersom de närmaste månaderna kommer vara fyllda med tjat. Inte för att det är bara han som bestämmer, men jag kommer prata om det tills det blir av ändå. Och dessutom har han nog förlikat sig med hundtanken sedan dag ett...

image73

En sån här, kanske!

Kommentarer
Postat av: Hanna

SÖÖÖT!! Hundar är roligt.

2007-04-24 @ 15:14:58
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Elin

Hanna: Mmm, jag vet. Helst av allt vill jag nog ha min lilla buse som bor hos mamma. Men denna går minst lika bra! :)

2007-04-24 @ 17:01:18
URL: http://ontherocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0