Hittills

  • Tänkte jag skulle äta lite mer varierat till frukost. Därför tog jag i dag en yoghurt ur gårdagens hälsopåse som vi fick på jobbet. Det straffade sig med en gång. Jag glömde den gyllene regeln att att aldrig öppna en yoghurt mot mig. Vakum + yoghurt = prickig Elin.

  • På tåget in i morse bestämde jag mig: Så länge någon inte ligger yxmördad precis utanför dörren till lägenheten i Bagis, så borde vi ta den. Yxmördad är inte okej. Kanyler i trapphuset går under samma kategori, men allt annat är okej. Den kan ju vara fin också, men jag föredrar att utgå från det värsta...

  • Varför måste det vara så mycket trycksvärta på gratisblaskorna? Varje dag är jag svartprickig i ansiktet när jag kommer in till jobbet. Varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0