Lars är nästan lika obehaglig som Lars

Så har det äntligen hänt.
Jippi, sa jag när flashen kom och alla på redaktionen ville veta vad det var som hänt. Lars Lejonborg är ju trots allt bland det mest obehgaliga som har funnits. I svensk politik, tänkte jag men jag ändrar mig till bland det mest obhegaliga som funnits PUNKT.
Vem ska man nu härma när man kollar på nyheterna? M säger att jag inte kan höra mer än ett pip från Lejonborg utan att börja härma honom. Sänka ned hakan mot brösten och prata raspolitik. Det är min imitation, och sedan tycker jag att jag är jätterolig. Faktum är att min imitation av Bengt-Åke Gustafsson låter nästan likadant (fast minus raspolitiken då, mer icising och sånt då).

Här följer en kort lista över obehagliga politiker:

1. Lars Danielsson
2. Lars Lejonborg
3. Anders Borg

Kommentarer
Postat av: A

Elin, som du vet hamnar inte mina kryss hos högern men jag måste försvara Anders Borg en aning. Han är faktiskt ganska kol.... o lite sexig också va?

2007-04-26 @ 23:49:40
Postat av: Elin

A: Inte kool, inte sexig. Jag hånglar nog hellre med en afghanhund (notera likheten) än honom... :) Jag antar att signaturen A står för Anna L eller Anna Ki, men vilket av dem vet jag ej! men ingen av er har det taskiga omdömet att rösta blått, i o f s!

2007-04-27 @ 08:01:47
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0