Lite slirig

Jag vet inte om man ska vara lycklig eller skamsen över det faktum att man är på snudd till lite slirig så här dags en fredag. Jag tror jag väljer lycklig, för det är av årets första uteserveringsöl som jag är slirig. I nära fyra timmar satt vi på Katalins soligaste sida och drack lagom kall Urquell. Självklart var det himmelskt.
Vi pratade om gamla filmer, Köpenhamn, M:s nya jobb och Janna berättade om sitt livs sämsta dejt. Idel trevligheter och det var lite tråkigt när solen dök ned bakom Sivia-huset och vi bröt upp.

Dagens bästa: Innan klockan var halv nio hade jag fått två komplimanger och ett lägenhetserbjudande. Bättre start på dagen är sällsynt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0