My boobs are passé

Jag har länge levt med inbillningen att silikon-grejen skulle gå över. Det har den besvisligen inte gjort.
Låten "My boobs are OK" med norska Lene Alexandra går tydligen skitbra i Sverige. För att inte tala om videon.

Egentligen är jag förundrad över att konceptet fungerar fortfarande. Jag trodde att det skulle dö ut efter Pam, Vickan och Linda Rosing. Men det gör det inte. Bröst som ser ut som välgräddade frallor är fortfarande hett. Ksnske white trashigt, men ändå hett. För somliga. Jag hoppas de gillar uppmärksamheten, att det blir tyst när de går förbi.
För det är det som händer när Lene Alexandra går förbi, det blir tyst, folk tittar och en del skrattar. Tyvärr, lene, men så är det....

Kommentarer
Postat av: Martin

men du Elin: http://www.youtube.com/watch?search=&mode=related&v=NhcGyIZ6n9c

2007-04-20 @ 19:35:54
URL: http://hellvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0