Lunch med mor

Mamma har varit här på en kort visit. Ingen hund dock, hon fick stanna hemma.
De hade med sig en massa prylar som tydligen har varit mina när jag bara var två äpplen hög. Ganska roligt att kolla igenom, men nu får jag lite ångest över avr jag ska göra av dem allihop.
I källaren är det ju proppfullt, eftersom han vi hyr av har en massa viktiga saker kvar där, som till exempel ett fult skrivbord, en ännu fulare fåtölj, lampskärmar och en julgran i plast. Vi käkade lite, jag lagade min uppskattade potatisgratäng och satt i soffan och pratade. Sedan var de tvungna att åka vidare, ned till Österlen.

Om en månad får jag träffa den här lilla saken igen (ja, jag vet att det är ganska lamt att visa en massa bilder på sin jycke på samma sätt som mammor visar bilder på sina ofta ganska fula ungar, men jag kan inte låta bli):


image144

Kommentarer
Postat av: Candy

Åh kära någon vad söt! Vilken ras är det på den alldeles för söta lilla hunden? Till viss del liknar den min farbrors finnspetsar & norrbottensspetsar. Kan det vara en blandrashund?
SÖT SÖT SÖT! Lova att ge vovven en extra klapp från mig. :)

2007-08-15 @ 20:24:26
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Elin

Candy: Japp, blandras är helt rätt. Frågar du mig, så är det de sötaste vovvarna. Det är en blandning mellan just norrbottenspets och boarder collie. Hon är en riktig pärla (och min, även om hon bor hos mamma)! :)

2007-08-16 @ 13:08:08
URL: http://ontherocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0