Vem går sämst i djungeln?

Äntligen har jag hittat något som stillar mitt dåliga samvete, åtminstone lite.
I går blev jag djungelfadder. Nu ska jag rädda bergsgorillor varenda månad och det känns ju himla bra. Jag får inga teckningar skickade till mig och inga brev från min faddergorilla, men det kan jag lika gärna vara utan. Problemet är bara att man också kan vara späckhuggarfadder och tigerfadder och isbjörnsfadder och pandafadder och fan och hans moster. Så nu är det dåliga samvetet åter tillbaka. Alltså fungerar idén med välgörenhet som den ska...

Förresten: wwf:s hemsida kan vara den svåraste i världen att skriva adressen till. Har man väl skrivit på w i rad vill hjärnan väääldigt gärna skriva ett till. Nu har jag skrivit www.se fem gånger i rad. Trög...


image145


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0