Fast egentligen är jag hjärnkirurg...

Tydligen är man inte särskilt intelligent klockan fem på morgonen.
Sedan två veckor tillbaka har jag varit nöjd med ett läderbalsam jag köpte samtidigt som mina stövlar. Aldrig mer skökräm sa han i butiken - gött tänkte jag och köpte det. Och det har varit bra, fast nu började det sina. Jag har hela tiden tyckt att burken sett konstig ut, jag kunde nämligen inte se något balsam i den. Bara en vit plastplatta i botten.

Någonstans trodde jag väll att magin satt i svampen och inte i det som skulle vara i burken - tills den vita plastplattan i morse trillade ur. Och under den(ta-dah) - en stor klick läderbalsam!

Ibland slår man ju till och med sig själv med häpnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0