Schlager i kvadrat

Christ - vilken dag.
Melodifestival högt och lågt i dag, vilket är ganska förståeligt. Kanske var jag ensam om det, men jag tyckte Kristian Luuks ironiserande över vilken liten och ynklig tillställning Melodifestivalen är var riktigt rolig. Publiken i Jönköping verkade inte lika roade, och inte svenska folket heller vilket jag upptäckte i morse när jag kom till jobbet och såg allt som skrevs under helgen.

Kom hem en timme senare än vanligt i dag. Tåget fick omotiverat stopp i fem minuter, det snöade för fullt och jag hade tappat batteriluckan på mp3-spelaren. Vid sådana tillfällen är man mer tacksam än vanligt över att få komma hem till älsklingens famn. Och till pizzahalvan som blev över i går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0