Tacokriget

Var utkämpas det värsta kriget en löningsfredag?
Jo, runt taco-hyllan på Ica.
Jag gjorde misstaget att glömma bort att tacos är alla svenska barnfamiljers paradrätt en fredag eftersom det får fettstinna ungar att somna så schysst framför tv:n lagom till att Lasse Brandeby tar första steget i sin cha-cha-cha. Jag glömde helt bort det, och ställde mig (dum som jag är) framför tacohyllan och klurade på om man kanske skulle käka fajitas i kväll. Efter att ha armbågats, blivit påkörd, knuffad och blängd på ryckte jag surt åt mig en påse och flydde mot kassan.

Ska man in där i den krigszonen, då ska man fan ha ordentligt med skydd på sig...

Kommentarer
Postat av: Malin

haha! lät kul:)

2007-02-23 @ 18:36:42
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: Fialicious

Jag jobbar i den där krigszonen och det är inte utan blåmärken man kommer hem när man jobbat en fredag eller lördagkväll.

2007-02-23 @ 19:15:26
URL: http://www.fialicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0