Tisdagsmys version 2.0

Sophies nya skiva "Memory Loves You" har sällskapat med mig hela dagen. Den är ljuvlig, gjorde sig väldigt bra till det trista vädret. Snålblåst och snö går oväntat bra ihop med sån musik.

På väg hem insåg jag att det var läge för riktigt tisdagsmys. Som fredagsmys fast en tisdag, logiskt nog. 
M sms:ade att han var trött och kall och ville ligga i soffan resten av dagen och jag lirkade snart ur honom att chips och läsk var ett måste till den aktiviteten. Så nu är det det som gäller resten av kvällen. Tyvärr akompanjerat av tvättstugemaraton, men det kan inte hjälpas. Känner jag M rätt så är chips och läsk tröst nog åt sånt...


Kommentarer
Postat av: Martin

Ohhh! Sambofällan! Chips och läsk på en tisdag är alltid lättare att trilla dit på när man kan övertyga någon annan att följa med ner i träsket. :)

2007-02-13 @ 22:28:28
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Elin

Martin: En tisdag har ingen dött av! Gud så tråkigt sagt! :)

2007-02-14 @ 10:52:24
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0