Bor jag verkligen här?

Enligt den här sidan har jag ingenting gemensamt med mina grannar. Förutom att vi verkar vara i samma ålder. Annars - inte ett skvatt...

Utmärkande drag för typen "Skilda världar" (!): 
  • Unga (japp)
  • Yrkesutbildade (högutbildad) 
  • Ensamstående barnföräldrar (sambo utan kids) 
  • Låginkomsttagare (medelinkomsttagare)
  • Nyare hyresrätt i storstadsförort (60-tals hus i storstad)
  • Hög andel utlandsfödda (svenskfödd med svenska föräldrar)
  • Förändringsbenägna kollektivister (njaaa...)

Kommentarer
Postat av: Martin

Alltså. Jag har testat det där på lite olika adresser och jag har fått bilden av lite horoskopkänlsa. Om man bara pusslar lite så stämmer det ganska bra, men egentligen är det lite chansning över det hela.

2007-01-26 @ 19:47:17
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Elin

Martin: Jag tror dig! Det låter mest konstigt... :)

2007-01-27 @ 15:26:54
URL: http://ontherocks.blogg.se
Postat av: Josse

Så här såg min ut.
* Unga (ja)
* Välutbildade (kommer bli)
* Singlar (nej men min sambo är...)
* Höga inkomster (skoja!)
* Bostadsrätt i Stockholm (Göteborg faktiskt)
* Samhällsintresserade (ja det får jag väl hålla med om
* Förändringsbenägna individualister (alltså, individualist vill jag iaf inte kalla mig!)

Puss på dig elin!

2007-01-31 @ 15:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0