Dildokopian

I går var jag extra tacksam över att börja klockan sju på jobbet. Lagom till att jag läst tidningen, druckit en kopp te och ätit min macka började försenade och förbenade reportrar ringa till redaktionen och tala om att hela t-banan låg nere. Jag konstaterade snabbt jag är mycket hellre sitter på jobbet än trängs med horder av folk som skall armbåga sig fram till en ersättningsbuss...

När jag skulle hem vid tre-snåret funkade t-banan dock utmärkt och när jag skumpade fram mot centralen såg jag en annons som jag sedan inte kunde ta ögonen från. På en stor skylt stod det:
"Clone a willy - gör en dildokopia av ditt original".

WHAT?!?? Av mitt original? När, hur och varför skulle jag behöva en sån? Dels har jag ju inget "original" att modellera från och kanske är det därför jag missar poängen. Men jag skulle verkligen vilja titta in i huvudet på den inköparen som tänkte: "Fan, den här grejen kommer ju att gå ASBRA!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0