Sömnlöst i feberland

Natten har varit hemsk.
Den lilla tid jag faktiskt har lyckats sova har präglats av riktigt skruvade feberdrömmar. Vaknade till slut vid åtta och insåg att det inte var någon idé att ligga kvar så jag gick upp. Mår riktigt uselt i dag också, och tiden går bara så ruskigt långsamt. För en rastlös människa som mig är feber bland det värsta som finns. Kanske skulle jag fördriva lite tid med Desperate Housewives..?

Eftersom jag är sjuk missar jag pulkarejset i dag. Skit också. Det finns fan ingenting bra med att vara sjuk...

Förresten: Varför blir det alltid ett berg med disk hos oss innan någon av oss barmhärtar sig över det? Och ju mer disk, desto jobbigare att ta itu med det. Moment 22 - we meet again.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har blivit utmanad! Krya på dig :)

Postat av: Martin

Hade ni inte en deal om det där med disk och tvätt? Ni hade väl delat upp det på nåt sätt. Eller är jag ute och cyklar?

2007-01-28 @ 22:54:29
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Hanna

Lösningen heter bänk-diskmaskin. Vår är asful och tar upp halva diskbänken men oj vad mycket trevligare vårt förhållande blev efter att den gjorde entré.

2007-01-29 @ 09:37:42
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Elin

Lina: Jag ska kika på det så snart jag blir lite piggare!

Martin: Jo det hade vi, men vi har inte riktigt varit jättekonsekventa med det. Och nu när jag är sjuk får M göra allt blir allt ännu mer omständigt.

Hanna: Vi har bara varit sambo i en månad och jag funderar redan på att skaffa en! :)

2007-01-29 @ 10:01:34
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0