Commin up commin up

Det  verkar som det förra veckan gick upp för E-type att folk tyckte Sahara Hotnights var lite coola när de dissade allsången. En del, de gamla tanterna och de snustorra sockeplastmorsorna tyckte dessutom att det var förkastligt. E-type vill också vara lite cool och kallas förkastlig. Så nu kör man ett "jag bryr mig inte" och "vet inte ens när programmet börjar" är ungefär lika imponerande som en pubertal högstadieunge som vägrar ta ned fötterna från bänken.

För det är det som är poängen. E-type vet inte hur man är tuff och cool och ball. Så länge han lever kommer han bara vara en förvuxen pudel i skinnbyxor och med för lite självironi.

Commin up!

Kommentarer
Postat av: Candy

E-type var min idol när jag var 9 år. Jag tyckte att han var skitcool. Tyvärr är det nog ganska snart efter den åldern som man inser att han är en tönt. Det är ju liksom ännu töntigare att försöka köra en diss & vara rock 'n roll när Saharorna redan gjort det. Typ: kom med nåt nytt!

2007-07-31 @ 13:20:27
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Candy

PS: sjöng inte han "commin up, commin up" i en av sina låtar? Det kanske var lite det som var poängen med rubriken? [trög.]

2007-07-31 @ 13:21:27
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Elin

Candy: Tyvärr sjunger han det nog inte bara i en låt utan i ungefär ... alla! :)

2007-07-31 @ 15:46:10
URL: http://ontherocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0