Hemliga hemmafrudrömmar

Sov superlänge i dag. M:s sida av sängen var tom - igen och det gjorde mig förvirrad precis när jag vaknade - igen. Den här gången var han ute och spelade paintball och tältade i skogen. Gick upp, gjorde mysfrukost med citron-te och två mackor med dubbla pålägg (!) och kollade på La tigre e la neve. 

Nu är det dags att rycka upp sig. Vädret gör mig halvt deprimerad, så jag ska passa på att fixa lite saker i lägenheten. In till stan och köpa gardinstänger, sedan hem och städa lite plus baka en rabarberpaj.
Helt enkelt - få lite utlopp för mina hemliga hemmafrudrömmar.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hemmafru låter mysigt! :)

2007-07-08 @ 14:39:34
URL: http://stannatiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0