Höga klackar mot gummisula

Finns det verkligen ett plåster som fungerar? Ett som faktiskt sitter kvar där man satte det? Jag tror jag har provat alla sorter, alla märken. Alla är skit. Uppfinnaren av plåstret måste vrida sig i sin grav av missnöje över misshandeln av hans geniala påfund. Eller så beror det återigen på mina cp-fötter. Det är ju trots allt de som orsakar min skavsår, de har säkert något att göra med de kassa plåstren också. Och skavsåren är där i parti och minut. Därför blir det nästa jag köper i skoväg inte något med klack, som de senaste tio paren, utan något med gummisula.

"Jag vet inte om jag ska köpa Puma eller Converse?, sa jag till M i går.
"Jag tycker verkligen att du ska köpa Converse", svarade han.
"Varför då?"
"För att jag ska köpa Puma..."

Så mycket för den omtanken, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0