Lägg ned skiten

Det kanske inte är så många som bryr sig, men jag blir så jäkla arg.
För de aktiva inom cykelsporten som för omväxlings skull inte proppar sina kroppar fulla med EPO och testosteron måste det kännas så meningslöst, att sitta och svettas backe upp och backe ned bakom en kycklinggul ledartröja med hästblod innanför huden. Jag sållar mig med enkelhet till gruppen som säger "lägg ned skiten". Tv-kanalerna ska dra sig ur, sponsorerna dra tillbaka sina pengar och åskådarna ska stanna hemma.

Och den dagen då de där bockstyre-nissarna i spandex och reflexglasögon slutar pumpa i sig hästblod mellan bergsmassiven - då kan vi börja bry oss igen.

Kommentarer
Postat av: Candy

Det är därför jag vill göra ett experiment & se hur bra man kan bli utan doping. Frågan är bara om Imovane räknas som doping? Kaffe? Alkohol? Andra substanser som jag ofta intar? Dessutom vet jag inte om mina knän eller hälsenor kommer att hålla. Alltså rätt dåliga odds från början. Får väl skaffa en försökskanin om inte annat, men det blir inte riktigt samma sak. Hur skall man kunna lita på att människan inte injicerar en massa skit regelbundet? :S

2007-07-26 @ 21:24:38
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0