Så långt från körsbärslikören

Så fort mjölken i kylen är slut på jobbet, byter jag te mot - choklad. Det känns måttligt vuxet, att gå runt och smutta på varm choklad på jobbet. Som någon som aldrig riktigt blev vuxen och som fortfarande åker hem till sina föräldrar med ett tvättlass varje helg.

På automaten står det dessutom "chokladmjölk", vilket får mig att känna mig snäppet töntigare.
Det är ungefär det längsta i från att välja romrussin och körsbärslikören i Alladin-asken som man bara kan komma...

Kommentarer
Postat av: Candy

Jag hoppas VERKLIGEN att det där sista inte var menat som en pik mot mig & min kärringlivsstil, för då du! ;)

2007-07-26 @ 21:25:49
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0