Listigt värre

Jag skulle kunna berätta en massa om hur vi hade det i Spanien. Eller hur det var att vakna i min egen säng i dag. Eller vad jag gjort på stan under dagen. I stället gör jag det här, ärligt stulet från Veckoliv.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Att jag såg ut som Amy Winehouse i håret. Det gör jag varje morgon och tänker det lika ofta.
2. Hur mycket kontanter har du på dig? 259 kronor. Och 1, 60 euro.
3. Vilket ord rimmar på "test"? Fest. Kan bero på att jag har abstinens efter det.
4. Favoritplanet? Flyg-planet (jag bjuder på smakprovet på min dåliga humor).
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Nyhetschefen.
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Du Riechst so Gut - Rammstein.
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? Svart linne.
8. Sätter du etiketter på dig själv? När jag var liten satte jag ofta de där små etiketterna på clemtinerna på näsan. Det har jag slutat med nu.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? Jag är barfota. Men de jag bar senast var Vagabond.
10. Ett ljust eller mörkt rum? Ljust rum. Har jobbat länge på att få M att inse att alla rum ska vara ljusa, även sovrummet. Så nu kör vi utan vare sig persienner eller rullgardin.
11. Vad gjorde du vid midnatt? Drack vin och kollade på Dylan Moran.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? "Hur brun är du? Kan inte ta ledigt i helgen, jobbet kväver mig. Saknar dig. Bussibuss" (Julia). 
13. Vart ligger ditt närmaste 7-11? Gullmarsplan, fem hållplatser bort.
14. Vilket uttryck använder du mest? "Gött mos" och "Störd" blir det en del. När jag frågar M säger han att jag säger "Rent krasst" ganska ofta, fast det vet jag inte om jag tror på...
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? M
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Klappade en katt nere i Spanien.
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Öl, Gin&Tonic, Champagne och cigaretter. 
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? Rullar? Har inte framkallat en rulle på den här sidan 2000-talet.
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? 20-års åldern.
20. Din värsta fiende? Lågt blodsocker.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? Bild på Pyret från förra sommaren.
22. Vad var det senaste du sa till någon? "Usch då" när M sa att mådde lite illa av en cigarett som han klämde i sig nyss.
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? Då väljer jag pengarna, jag blir oftast lite åksjuk när jag flyger. Fast det är ju i flygplan, så klart.
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? Just nu, min kompis Lena. Och alltid M och min familj...
25. Senaste låten du lyssnade på? "Cream" med Prince.

Kommentarer
Postat av: Julia

Woooo! Ett publicerat mess från mig! De var som fan! :D

2007-06-29 @ 08:04:16
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: Elin

Julia: Jag hade ju inte så mycket val! ;)

2007-06-29 @ 11:17:07
URL: http://ontherocks.blogg.se/
Postat av: Julia

Visserligen, but hey, tur att jag inte skrev massa avslöjanden då! hihi

2007-06-29 @ 14:01:31
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: Elin

Julia: Definitivt! Då hade du blivit busted! :D

2007-06-29 @ 14:03:03
URL: http://ontherocks.blogg.se/
Postat av: Hanna

Cream är så bra.

2007-06-30 @ 18:52:37
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Elin

Hanna: Den är gryyym... :)

2007-06-30 @ 21:31:29
URL: http://ontherocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0