Bytesannonsen

Nu har jag ägnat några minuter åt att fota hela lägenheten och lägga in i vår bytesannons.
Så nu är det alltså bara att ... vänta. Sånt är jag inte bra på. Rent ut sagt skitdålig, faktiskt, och det har jag alltid varit.
Jag vill flytta NU - nu på stubben! Jag vill kunna sova till fyrtiofem minuter inna jag börjar jobba, jag vill kunna strosa runt i Stockholm utan att känna att jag måste med tåget och jag vill lägga mina 1800 riksdaler på något bra mycket roligare än pissiga SJ-tåg!

Dreggel dreggel, Skanstull, dreggel dreggel, Johanneshov, dreggel dreggel, Vasastan...


Om det är någon som känner för att byta - let me know!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga gardiner! ;)

2007-03-31 @ 16:52:29
URL: http://sgustafsson.blogg.se
Postat av: Elin

Sandra: Jag vet. Har för mig att det är ett proffs som har sytt dem... ;)

2007-03-31 @ 19:04:14
URL: http://ontherocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0