Dunk-dunk

Jag har gått upp för att M ska få sova ut lite. Vi låg och gosade en stund först, men han var så trött att jag inte hade hjärta att hålla honom vaken längre. Mitt enda sällskap nu är mitt dunkande huvud. Det var en trevlig fredagspub med jobbet i går. Det efterföljande besöket på tapasstället vid Medis var också trevligt. Därav det dunkande huvudet, det brukar dyka upp då. Dessutom har jag någon konstig craving efter ostbågar. Klockan är ju för guds skull bara nio, knappast läge att mosa ostbågar. Men jag skyller det på den trevliga fredagspuben. I dag kan jag skylla det mesta på den.

Ska försöka tala reson med min mobiltelefon nu. I den finns en bild på mig och gårddagens hedergäst. Om jag och mobiltelefonen bara kommer överrens snart, så ska den bilden hamna här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0