Orka hålla på

Det slog mig att jag är precis där min ruttna mobiloperatör vill att jag ska vara. Mellanlandet av "vill byta" och "orka hålla på" är perfekt för dem, eftersom det ändå alltid slutar med att "orka hålla på" vinner. Och så sitter jag och tycker att M är slö som inte orkar. Här är jah, precis likadan. Men han är uttalat slö, jag är ju tvärt om. Och får en oförtjänt massa cred för det till på köpet. Nu har jag harvat runt på Tele 2:s sajt i en halvtimme och fortfarande inte ens bestämt mig för om jag orkar hålla på.

Orkar hålla på är kollegorna nya mantra. Deras gäller singlehood, mitt gäller annat - men det är fortfarande ett lysande (läs: tydligt) uttryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0