Vimla med fulla bönder

Vem fan kom på detta med vimmelbilder? Stureplan.se lever på det, tydligen också några tomtar som heter efterfesten. Kassa bilder i kasst ljus med kass partyfaktor. Det är ju knappast någon lysande reklma för den berörda krogen, är det bara jag som inser det. Tänk er själva, fulla bönder som står vid en bardisk och smajlar upp sig samtidigt som polarna gör v-tecknet bakom huvudet på dem. Gör sköj.
Det känns b, fruktansvärt b faktiskt. När blev det kul? Av någon anledning kollade jag nyss in bilderna från Karlstad som låg uppe på lokalsajten på bladet.se. En massa fulla nötter som jag aldrig har sett förut.

Försöker bestämma mig för vilket som är värst: att fångas på en vimmelbild eller att behöva ha det överjordiskt hemska jobbet att ta bilderna? Oavgjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0