Yo, Anki - welcome to the 80's

Den här frisyren... Jag vet inte, jag. Men det gör man väl kanske aldrig. Skitsnyggt, sa kollegorna. Själv tycker jag att jag ser ut som Anki Bagger. Eller kanske inte direkt som Anki, men lite 80. Som Annelie Rydé kanske? Nej nej nej, så hemskt är det inte. Om några dagar är jag säkert ett fan, men uppklippt gör mig alltid lite tveksam i början. Innan man har vant sig liksom. Nu har jag tvättat ur de fem kilona styling som min frisör körde i, kanske blir det bättre av det. När jag har lärt mig styla det (d v s om några dagar) kanske jag vågar mig på en fotodokumentation.

I kväll är jag solo, något så in i Norden. Jag har aldrig sovit här ensam förut. Fem månader, och inte en natt i den här sängen ensam. I natt blir det premiär, och det känns ... bra. Jag som för inte så länge sedan trodde att jag skulle bo ensam resten av mitt liv har inte sovit ensam på fem månader. Gosh, det är verkligen på tiden.

Kommentarer
Postat av: Linda

Väldigt nyfiken på håret.. :) Är säker på att det blev jättefint! Men jag vet, jag är minst lika nipprig med mitt hår. Funderar också på om man skulle skaffa sig en sommarfrippa& inte bara vara samma samma. Me want!

2007-05-10 @ 10:11:02
URL: http://minatankarochsanningar.blogspot.com
Postat av: Elin

Linda: I dag såg det om möjligt ännu fulare ut. Usch, jag kanske borde ha behållt mitt långa tråkhår istället. I kväll ska jag lära mig styla skiten - om jag orkar! :)

2007-05-10 @ 17:12:48
URL: http://ontherocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0