A vouge idea

Efter en liter te och fyra avsnitt Sex and the city masade jag mig till slut ur soffan.
Det är där jag brukar spendera merparten av min första lediga dag. I dag är min fredagkväll, då jag gör så lite som möjligt och aldrig känner mig stressad av det eftersom det är så mycket kvar av ledigheten. Alltså, fredagkväll.

Jag har en något kluven inställning till att SATC blir film i detta nu. Jag protesterar inte alls mot fler avsnitt, jag skulle tvärtom kunna titta på den serien tills jag trillar av pinn. Men film? Jag tvivlar på att jag skulle gillade det, och jag har även lite problems med att se att jag skulle sätta mig i en biosalong med en bunt andra brudar som också vill att singellivet ska vara sådär - trots att det inte är det.
image217

Nu kollar jag på bilderna (kan inte hålla mig, trots att det är grym spoiler-varning på dem) och önskar att de hade valt en ny säsong framför vita duken...

Kommentarer
Postat av: Lina

Idag är min fredagkväll också och jag satt faktiskt i funderingar på att slå på en skiva med satc (har alla säsongerna nu!) men det var inte tillräckligt länge seadn jag såg det sist. Håller med dig om det där att serien blir film, men jag vill se den ändå :) Ha en skön "helg"!

2007-11-12 @ 15:51:45
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Elin

Lina: Oh well, jag sitter nog där jag med när den väl får premiär. Det är ju trots allt satc... ;)

2007-11-12 @ 18:42:19
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0