Bang

Jaha, då har man gjort ett bestående intryck på någon igen då. Det måste jag ha gjort, med tanke på att jag körde huvudet i tunga saker två gånger på kort tid. Om inte annat måste han ha blivit imponerad av min tjocka skalle, som tålde båda smällarna.

Först rev jag nästan en lampa som hängde ovanför min stol på väg ut från intervjun. Som tur var hängde den kvar, men det gjorde rejält ont. Sedan gick jag rakt in i en högtsittande hylla när jag rundade ett hörn på väg ut ur pentryt.

Nästa vecka har jag två nya på två tv-kanaler. Planerar att försöka hålla skallen intakt då.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hö hö hö hö!!! Ganska rolig bild jag fått i skallen nu! Åh Elin!
Förresten, kul att ses imorgon! :D

2007-11-14 @ 23:42:57
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: Hanna

Aj, det är lite läskigt att slå i huvudet. Och pinsamt om nån ser.

2007-11-24 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0