Cavalli - eller Nanny Fine?

Jag gjorde Aftonbladets modetest i morse och fick bara fem rätt av tolv, så min åsikt kanske inte räknas. Men: Cavallis kollektion för H&M. Eller Cavallis kläder över huvudtaget, rättare sagt, hur har de lyckats överleva utanför Italiens gränser?

Som de här brallorna, till exempel: är det bara jag som tycker de skriker Nanny Fine? Eller rökig blåhårig kvinna framför en enarmad bandit på Cinderella-färjan. I början av 90-talet hade min grannes mamma tights (ni vet, sådana där med ett gummiband under hälen) i såådant här mönster och inte ens då var det snyggt. Jag kan svära på att det där mönstret aldrig var menat för något man ska ha runt sina lår och sin rumpa...

image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0