Sicko

Jag kan inte riktigt bestämma mig: är jag sjuk eller inte? Fruktansvärt jobbigt och irriterande. Och jag som går på i morgon och har den där konserten att gå på på lördag. Oh well...

Gratis-skumpan flödade i går på Vintage Night och allt var supertrevligt. Låg hemma hela dagen och tittade på tv och vilade upp mig för att orka på kvällen. Det var ju trots allt min lördag i går och i dag känns det extremt mycket som söndag. Julia är på väg hit för en promenad någonstans i stan och en fika, förmodligen i Gamla Stan.

Hade det inte varit för att det var just henne jag skulle möta hade jag dragit filten över mig igen och funderat på om jag verkligen har råd att uttnyttja några sjukdagar och vara hemma från jobbet.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är jättesvårt det där när man inte vet om man kan bli frisk om man är hemma eller om man bara fördröjer utbrottet på sjukdomen.

2007-11-24 @ 21:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0